This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Lunch @ Jemari and Subway

Tom Yam lagi jangan bosan ye layan gambar tomyam ni yerk....mmg tuan blog suke makan jd tak pernah jemu memcuba menu ni di mana2 restoran yg dikatakan sedap....tp mmg the BEST la...Tengok la ada shell ni masa baru di hantar kat meja.....pun dah menyelerakan....
Ni mmg pun best jugak....
Tengok la zue to dah senyum simpul food yg enak kan .Tambah pulak hari ni jumaat boleh lama2 sikit kat luar ni. Kami pun pi ke subway pulak utk meraikan kawan yg akan meninggal kan com ni.... ANita , Yus ( Good Luck ye semoga happy di tmt baru nnt) and nana ( Selamat berjuang ye semoga dipermudahkan Allah ) Insya Allah.

2 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm lina.
:) Ye le. Cite makan kan memang ari2 ader.
Yg lebih seronok tu bila p makan ramai2 gaya masih solo gitu. Ye ke?

lina said...

DDrfauziah - wslm hehehe masa ngan kawan2 mmg rasa solo :)

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang