This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Ular di Taski

Assalamualaikum dan selamat pagi.....pagi tadi ketika menghantar beg pakai sekolah alia di taski terdapat keta bomba....ingat kan kenapa....rupa2 nyer ada ular sawa besar betul.....sgt menakutkan...Pihak bomba berjaya menangkap ular dengan pantas....tahniah bomba. Ular ready utk dimasuk kan kedlm beg.....itu la kisah pagi ini.....

7 comments:

Kak Sam said...

Ya Allah gerunnya. Moga budak2 kat situ sentiasa dilindungi.

lina said...

kak sam - samapi jer kat taski pagi dh ramai terkejut....rupa2 nya ular sgt la besar....rumah ni bukan kat tepi hutan....tp mungkin ada longkang besar sejuk kut...jd tmt ular tu berehat....ngeri betul....

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Ya Rabbi. Satu peringatan untuk semua supaya lebih berhati-hati.
Allah Maha Penyayang.

AdiaLuze said...

Takutnyeee ... Camne ulo tu leh masuk dalam tasko tuuu .. Seraaammm ...

lina said...

DDrfauziah - benar tanda peringatan dimana2 kita berada..

aida - tak sure dtg drp mana sbb bukit tunku tu semua rumah2 jer tak ada semak ke apa ke yg berhampiran taski tersebut...

~ Mummy Gee ~ said...

Ya Alllah... takutnye. Alhamdulillah semua anak2 kat taski selamat.

AdiaLuze said...

Nasib baik bebudak takde apa2 kan kak ... Eeeiii ...

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang