This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

The Best Keropok Lekor

Sesiapa pi ke mersing...Datang la kat kedai keropok ni...sgt2 berbaloi keropok nyer byk ikan bila makan terasa isi ikan nyer yg segar....ituuuu
Sgt2 berbaloi...makan keropok yg ada byk ikan.....
Boleh terus di makan tanpa di goreng...sgt sedap ok. Selain keropok daripada Trengganu
Ni tempat membuat keropok
Mak cik ni sgt peramah...dan owner perusahan keropok ni....

2 comments:

Hidayah Ismawi said...

Thanks for visiting me often and your super nice comments.. :)

I love keropok lekor ! Mmg hantu keropok lekor ..even tho it sometimes makes my nose itch, I don't care .. I love 'em.

lina said...

hidayah - so nice of you...with ur word...and u also nice person...yes i can see it.

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang