This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Pizza

Pizza ni buat pada hari sabtu lepas. Menu dinner tiga anak beranak.... sgt cheese letak kan mozzarella lebih sikit. Doh lina guna tepung pizza campur kan air suam jer dan tunggu do tu nnaik dua kali ganda.
Pizza sebelum di bakar....

3 comments:

CikLilyPutih said...

tepung pizza? beli kat mane ek? nak try gak

kakchik said...

salam lina. hehe, kelakar pulak bila nampak tudung periuk tu sebabnya kakchik pun guna tudung periuk juga bila buat pizza.

yummy je pizza lina tu.

lina said...

Cik lily - lina beli kat bake with Yen di jalan hj.Taib dekat dengan Eon bank. Kalau tak silap kat Bandar baru bangi ada satu Bake with Yen baru buka.

Kak chik - hahaha teruk kan lina malas nak letak kat atas pinggan...potong terus dr tudung periuk. ALia dan Darwisy tak sabar2 nak makan.

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang