This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Lunch @ Fendi Ikan Bakar Kelana Jaya

Setelah baca citer kat blog nana....keenakan Fendi Ikan Bakar ....rasa sgt teruja nak pi kat sini. Air apa tah...tp sedap....mmg tak rugi la order....ni aku dan yusni makan Air Bandung cincau ni pun sgt la sedap....saper nak pi kelana jaya singgah la makan ikan bakar kat sini. Ni air kawan yg sempat di ambil gambar....almaklum la lunch hour dia org dah tak leh nak tunggu dah....cuaca pun boleh tahan panas nyer.
Ni menu aku punya la ikan pari
Datin Yusni dan Zue...
Tu kawan team mida....bagus betul dia orang ni sekali sekala makan beramai2 ni ...sekali berkumpul bukan senang nak jumpa balik. masing dah pergi project yg berbeza2.
Ni la mamat2 macho kat mida
Awek2 cun mida......
Tengok la betapa khusyuk nyer makan....mereka2 ni...tp mmg sedap la sgt2 berbaloi la sesiapa yg dtg makan kat sini......citer la pulak korang makan kat mana??

4 comments:

ciare (^_^)v said...

kat mana kedainye ni.buat la peta sket?kelana jaya tu dekat dgn lrt ke?

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hmmm ... bila p LTH Kelana Jaya, boleh ler singgah kan? :)

lina said...

ciare - emmmm nak kena buat peta? nnt kita bagi tahu ye. tp mmg bukan dekat ngan LRT


DDrfauziah - Ma'am boleh sgt sbb boleh kata dekat jugak LTH

atakaer said...

bulan pose bukak tak?ade contact number tak?

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang