This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

ummi - alia menang lagi...

Alhamdulilah, syukur atas nikmat yg telah engkau berikan ya ALLAH....setelah 4 bulan alia di alam persekolahan sebenar....byk ilmu yg alia pelajari drp guru2 di sekolah....semlm alia ada bawa hadiah lagi kali ni ...hadiah kerana tulisan tercantik....alia dpt tmt pertama. Alahamdulilah...minggu sebelum nya alia dpt hadiah juga sempena tulisan jawi tercantik.....alhamdulilah....apa aktiviti alia di sekolah kami tak pasti....bagaimana pertandingan itu dijalankan.... sebagai ibu dan bapa kami sgt bersyukur atas nikmat yg ALLAH anugerahkan.... Baru2 alia juga terpilih dlm bercerita bagi tahap satu ....Bagi kami penyertaan dan keberanian alia berhadapan dengan org ramai pun dah cukup baik...Bukan hadiah yg di harapkan....semoga alia terus menjadi anak yg cemerlang di dunia dan diakhirat.

7 comments:

Nadiah Sidek said...

tahniah alia! moga cemerlang dunia akhirat..

lina said...

nadiah - Terima kasih :)

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Semoga begitu ya.
Walaupun begitu, jika boleh Kak G syorkan: Perhatikan juga supaya Alia tidak tertekan dengan keinginan untuk sentiasa cemerlang itu ya.

lina said...

DDrFauziah - terima kasih atas ingatan, Insya Allah :)

AdiaLuze said...

MEsti cantik sungguh kan tulisan Alia ... Tunjukkanlah kat kami ... Nak gak tengok .. ;)

P/S : Lamanye tak berBW dan jenjalan blog kengkawan... Kat opis blogspot dah kena blok .. Hampeh ;(

Uncle Lee said...

Hi Lina, I love your sense of humour....re your blog profile, 'occupation'...'kuli'.
Ha ha ha. Very original.
You have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.

Nieza said...

Tahniah Alia...semoga terus berjaya lagi dimasa hadapan...insyaAllah..;)

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang