This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Tom Yam Putih Ikan Susu


Assalamualaikum semua....
 
Semlm lina masak ikan Tomyam Putih Ikan susu....ada tak sesiapa pernah cuba makan ikan ini....ikan ni rasa lemak2 dan manis kena beli yg fresh dan mmg tak ada bau hanyir dibakar atau dimasak Tomyam....sedap....
 
rupa nya ikan susu sudah dimasak.....cara nak masak sama macam tomyam biasa2 kita nak masak tu....atau pun beli jer paste dlm packet Tomyam Putih" dan tambahkan lagi dengan telur dadar....perhhhh...sedap....cuba jgn tak cuba....bye.

--
lina

3 comments:

ummi nor said...

Wow..lapar ni, ada nama lain ke selain ikan susu? Nak tanya kat org jual tu..

lina said...

ummi nor mmg sedap ikan ni..isi putih

Anonymous said...

orang acheh panggil ikan bandeng.

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang