This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Lepat Ubi Kayu

Assalamualaikum semua....makan apa petang tadi...Lepat ubi kayu ni sekali makan sedap juga...mmg lama tak makan.
Berkilat je rupa nya sbb byk ubi sagu nya, halus..Kuih ni bukan lina yg buat mak yg buat...:) mestila sedap...ternyata sedap sbb husband paling byk makan...:)

3 comments:

Chah said...

Sedapnya lepat tu...byk nya makanan sedap2 kt sini...salam ukhwah dr saya..

ummi nor said...

Lama sgt dah tak makan lepat ubi, lepat pisang...masa kecil2 dulu selalu sebab mak rajin buat dan saya pun rajin tolong dia, sebab tu suka makan..

lina said...

Chah - Alhamdulilah :)

Ummi Nor - mmg kan kalau mak tak buat kita susah sikit la nak buatnya. Selagi ada mak pasti kita suka makan apa yg mak masak :)

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang