This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

More and more!

lagi cake ini..jgn muak2 ekkk..Insya ALLAH tidak...
Ready utk dibawa ke distinasi masing2
Tiga tingkat di arah yg berlainan..semoga kalian menyukainya sebagai mana lina sgt suka membuat nya. Harap2 sesiapa yg dpt menikmatinya pun mempunyai perasaan yg sama dengan pembuat nya.... *wink*...*wink*

9 comments:

Haza Wahida said...

sedapnya, malangnya dah jauh kalau tak nak jugak heheh

lina said...

haza - ala kesian nya...tak apa haza cuba buat ekk..kak lina kat KL centre.

Tina Othman said...

kek karamel ke? wah bestnya =)

lina said...

ye tina....tak bosan2 lagi membuat atau pun makan nya :)

ummi nor said...

Salam, aduh!menggamit seleralah...mmg tak jemu kek ni kan...tapi disbbkan nak try yg lain2, malaslah nak buat berulangkali dlm masa terdekat ni...

Nieza said...

kek karamel ni memang sedap dan disukai ramai:)

lina said...

Ummi Noor - lina buat sebenar byk bagi kawan2 dan jiran2 :) sbb sgt suka kalau kita suka pasti org lain suka...buat pekara kecil asal kan membahagia kan org di sekeliling kita...tak susah kan:)

Nieza - Alhamdulilah cake ni mmg disukai...oleh sesiapa yg pernah merasai nya.

liza said...

salam lina...akak dtg lambat mesti dh habis kan...uwaaaaaa nak jugak...

lina said...

wslm liza - ada sikit lagi balance nya...mari2 :)

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang