This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Crepe...crepe..crepe dorian...

isi durian yg kurang.....
walaupun tak macam bantal tak cukup zat hahaha...tp sgt sedap...

Alhamdulilah berjaya juga buat...crepe....crepe...dorian...ni...semua sedia maklum...akan keenakannya...sungguh lazat...siapa yg tak buattu jgn teragak2 mmg tak rugi....layan je gambar ye....selamat tahun baru...jgn lupa doa akhir tahun....semoga Allah ampun segala dosa2 kita yg lalu...semoga tahun mendatang kita ke hijrah yg lebih baik.....insya Allah....



Sent from my Samsung Galaxy Tab

9 comments:

Nadiah Sidek said...

wah..akak pun dah buat crepe durian juga. musim crepe durian la ni. teringin nak rasa crepe durian

Nor Kassim said...

Assalamualaikum...apa khabar Ina sekeluarga?Lamanya tak dengar berita.Salam Maal Hijrah...sedapnya nampak crepe durian tu...saya dah tak ada masa nak berblog-blog lagi dah sekarang ni...

lina said...

Nadiah...di Kl ni durian sentiasa ada....

lina said...

Wslm noor, kami semua baik2 je...mai la dtg rumah...

Seni @ Nana @ Yus said...

Assalamualaikum kak lina.. Saya dah lama cari resepi durian crepe ni.. bole tak share resepi dia? hehe

lina said...

wslm yus, Insya Allah nnt kak ina letak kan ye

Green82 said...

assalamualaikum, lama tak komen blog lina. Anak² sihat? Darwish tadika mana nanti thn depan?

lina said...

Green82 ...wslm ....Anak2 sihat..Insya Allah tadika kat bukit damansara...An apa khabar....lama kan tak chit chat....

RedRose said...

kita asek dok beli jek, padahal bukan susah pun nak membuatnye. T__T. but one day nak try jugak melempeng sendiri. ^__^

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang