This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Adialuvluze : My First GA

:) kak lina telah di tag oleh aida iaitu ADIALUVLUZE blog ......jadi sesiapa yg berminat sila la join ekkkk....join jer kan bukan kena bayor apa pun kan.. kepada blogger baru atau lama yg berminat mai la kita join meriahkan contest nih. Utk join contest ni click jer kat gambar kat atas tu.... Nak tag : 1) Azira - sila rajin kan diri anda ekkk buat contest nih. 2) Matul 3) Fitriah selamat mencuba!

7 comments:

AdiaLuze said...

Mekasih sudi join kak ^_^

Rajin2 check update yeee...

Gud Luck yee !

DDrfauziah said...

Aslmkm.
I pass jer ler. :)
Harap masaalah Lina sudah ditangani.

Nieza said...

kak, buat apa tu?..dah tido ker?..saja mai kacau..hehe

sissyira said...

salam

semoga bertuah kak :D

hamzah ian said...

wa.. lama dah gua tak join GA .. ehehhe

Nieza said...

akak, tak ada chatbox ke?..buat apa tu bz ker?..saya dtng antar roti ni utk kak lina ni..hehe

AdiaLuze said...

Saje je nak sapa akak hari ni ;)

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang