This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

apa itu zoom a

This is a landing page zoom a...kepada ibubapa yg tidak pernah melihat nyer...setahu saya mmg telah diguna pakai oleh seluruh sekolah2 di malaysia....Nak tahu boleh click kat gambar kat atas tu...tp tengok landing page jer la :)
alia tekun menjawap soalan di zoom a....tanpa menyedari saya ambil gambarnya
apa itu zoom a....
saya pun baru tahu setelah membuat pembayaran yuran tahunan, bayaran yg sepatutnya semasa awal tahun persekolan ari itu....
Guru kelas alia ada mention nak masuk zoom a tak....macam mana benda nya zoom a ni....berapa yuran tahunanya....RM10.00 setahun....
saya setuju utk masukan alia....
inilah hasil nya....
ari jumaat lepas alia sudah dpt ID dan password utk login ke web site zoom a....
Bermula la hari semlm dan hari ini dan seterus nya alia dan zoom a.....
Jadi kepada ibubapa diluar sana...jika anak2 anda dah pun pernah menggunakan zoom a....mari la berkongsi dengan saya apa kelebihannya zoom a ini.....

No comments:

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang