This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

BUTTERMILK PANCAKE

sarapan pagi tadi simple jer buttermilk pancake...senang,cepat dan mudah....ni percubaan kali kedua....buat pancake ni.....yg pertama kalau nak tengok pi klik kat sini ekkk....hari minggu ni tak ada aktiviti. kepada yg belum mencuba boleh la cuba....mmg tak mengecewakan....

5 comments:

Nieza said...

akak, saya dtng lagi ...hehe wah gebusnya pankek akak ni...sedapnya kalau mkn ngan choc sauce ni...:)

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
Sedapnya. Kalu buat kat rumah ni jawabnya sendiri buat sendiri makan.

izahdaut said...

Nak penkek!!! Lawa lah penkeknye

Ciare Baha said...

canteknyaaa rupa pancake diaaa!!! pancake kite wat buruk beno. xlalu nak mkn. hehehe

lina said...

Nieza - tp mmg gebu dan lembut tahu..rugi kalau tak buat....

Kak Sam - wslm oooo kat umah tak ramai yg suka ekkk

Izah - boleh izan silakan....

Ciare - cantik ada petua masa letak jer kat dlm kuali terus tutup tunggu sampai pancake tu berlubang2 dan baru buku penutup....Insya Allah pemukaan pancake itu cantik...

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang