This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Melayan Kehendak Anak2

Oleh kerana hari ni kerna pi kerja...atas pemintaan alia mahu makan di domino pizza....maka dah tunai kan hajat nyer
Abis la dua potong makan ok la....mmg kenyang makan dua potong pizza ni sbb besar...
lil darwisy abis makan sepotong.....
Muka sgt suka diambil gambar nyer....
kakak buat aksi.....comel sgt la tu.....
sebelum pizza ready utk di ngap...ngap...

8 comments:

Hawa said...

Sedapnya makan pizza...yg kat atas sekali tu pizza ape ada kaler hijau2 tu, nmpk mcm ada pisang je....

Kak INa, baru blk gi cabut gigi geraham...adui la sakitnya tak hilang lagi...mau demam plak lagi ni..

lina said...

hawa - pizza apa tah lupa nama penuh nyer...tp sedap boleh buat kat umah...letak cheese, kaya pandan dan letakkan potongan pisang

Nieza said...

wah menarikla rupa pizza tu kak sedapnya akak tryla buat nanti boleh saya tiru...hehehe bestkan nengok mkn kat luar tu dok sini tak ada pilihan la nk mkn luar.

Kak Sam said...

Assalamualaikum....
Salam kenal. Tadi nampak kat rumah hana so teringin le nak berkenalan. Harap lina sudi ye. Tengok kat profile kerjaya kuli. Hehehe kira seangkatan le ye.

lina said...

nieza - Insya Allah mmg nak juga mencuba...nnt dh cuba lina letak recipe kat sini ekkk

Kak sam - salam kenal juga boleh apa salahnya kita boleh bertukar pendapat....tu la jd kuli jer sampai sekarang dh nak masuk 15 thn....bila nak jd boss ni :)

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Macam2 pizza ada! :)
Sesekali buat pizza sendiri best jugak.

lina said...

DDrfauziah - ma'am wslm tu la macam2 ada....buat sendri boleh letak topping ikut rasa nak byk mana..tu yg syok nyer :)

Nieza said...

kak lina. mana pancake tu?..hehe dh abis ke?..

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang