This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

Nasi ayam ipoh



Assalamualaikum....

Menu apa ya kalian mlm.....nasi ayam ipoh.....sentiasa jadi pilihan.....

Kini makin terasa kehangatan.....mengundi.....apa pun pilihan kita....semoga ianya dpt mendekatkan hati2 kita kpd penciptaNya......Hanya tinggal satu mlm utk bangun bertahajud,bermunajat,berdoa dan meminta dan bertaubat pd 1/3 mlm tersisa sebelum keluar mengundi.
Marilah kita memohon keampunan Allah swt ,bertaubat dgn sesungguh taubat jika sepanjang tempoh berkempen kita telah melakukan pelbagai dosa,samada dosa besar atau kecil,yg kita sedar atau tidak sedar,yg diketahui atau tidak diketahui,dosa penglihatan,pendengaran,tutur kata dan lintasan hati.Mungkin kita berlaku syirik atau menduakanNya.
Nun jauh disudut hati kita telah membuat pilihan berdasarkan maklumat yg ada.Hati kita telah mempercayai dan yakin dgn apa yg telah dilihat dan dipersembahkan.Namun maklumat Allah swt tidak terperi luasNya.Dia mengetahui lebih drp akal dan ilmu manusia.Lalu marilah kita bangun mlm ini dan bertaubat,berdoa dan meminta.
Ya Allah! Ya Tuhanku! Ampunilah daku.Aku manusia lemah ya Allah.Bantulah daku dlm membuat pilihan ini.Gerakkanlah hatiku agar memilih yg terbaik di sisiMu.Pilihan yg mengangkat agamaMu,yg mendekatkan kami kpdMu dan yg akan mempertemukan kami di syurgaMu.
Melangkah ke ruang mengundi dgn keyakinan betapa kita sudah memohon kpdNya dan mahu yg terbaik di sisiNya.Kita tidak memaksa Allah memberi kemenangan kpd apa yg kita percaya tetapi memohon kpdNya agar membuka pintu hati utk memilih apa yg terbaik di sisiNya.
Selamat Mengundi......semoga kita semua dlm lindunganNYA yg ESA


Sent from my Samsung Galaxy Tab

No comments:

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang