This blog is dedicated to my lovely daughter Alia and lil baby Darwisy. Thanks to those who has read my blog
RSS

!

learn how to make a bread with Chef Isa

Chef isa tekun mengajar macam mana nak menghasilkan roti yg gebu....
Ni hasil tangan anak2 murid nya.....
Sebelum di bakar
mmg sedap dan lembut jer roti ni....
Ni recipe nya tp tak sempat nak ambil semua....
Sebelum di bakar dan naik dua kali ganda...mungkin kah lepas ini aku akan bertukar bidang....

7 comments:

CikLilyPutih said...

menarik betul lah. boleh lah mintak resipi ek.

Nadiah Sidek said...

best ni. nadiah teringin gak nak ikuti kelas2 mcm ni

lina said...

lily - mmg best chef ni peramah sgt...senang nak tanya apa aje...dia jawap.

Nadiah - mai kita sama2 join kelas ni....hehe...nadiah jauh kan

AdiaLuze said...

Ada lagi ker kelas cmni kak? (Ceh..tanye cam nak join je kan)

lina said...

aida - ada selalu mai la join kelas roti ni seronok tau!

Hawa said...

Kak Ina,

Akak ke yg belajar ngan Chec Isa ni? Pttla menjadi rotinya...Kena menuntut ngan akak ni terutama nak buat croissant tu...

lina said...

hawa - ha'ah mmg belajar tp masa tu alia dan darwisy ikut sekali jadi belajar pun bukan dlm keadaan tenang :) tp ok

Post a Comment

Would lurve to hear your thoughts on this.Thanks!

Nuffnang